Monday, April 03, 2006

Sunday Football
I am so sore!!! hahaha... played football yesterday after church with; Cassie, Jesse, Jarred, Chris, Boyka (Adam), Michael, Alex, Beth and me. THe teams were Cassie, Jesse, Chris Boyka and MIchael against Alex Beth Jarred and myself. The QB's for our team for the most part was Jarred (and on occassion myself) with all of us trying to gain as many touchdowns as we could in a certain amount of time (which I believe was 4 o'clock since the Rawleigh crew had to head out at that time). When we were Offense it was either Jarred or myself with the ball (QB), no one was on the QB (unless there was a blitz) Adam was on Alex, Jesse was on me, Cassie was on Beth, and that left Michael and Chris free to roam around as they liked and intercept stray throws, and on a few occassions there were interceptions (alas) but there were many completions and a few touchdowns (yay). When on Defense, Jarred was on Jesse, Beth was on Cassie, Alex was at first on Michael and I was on Adam, but Adam proved too fast for me so Alex and I switched.

I was extremely bruised and rather sore after the game... but today has proved rather hard on me because of the crazy game Sunday. I almost landed on Michael when I was guarding him and he was in the endzone and the ball was thrown to him (and he missed hahaha) but he fell and I almost trampled him (which would have been horrible). I accidentally tripped Jesse once (trying to get away from him I believe) but I hurt myself rather severely.

My team was really cool!!! We had several cheers for ourselves and we really pulled together when we needed to. Note - this does not mean we won... because we didn't... alas!! But we are hopefully having a rematch sometime soon, which would be nice because we would like to win. However... whenever Alex and I have been on the same team (minus one occassion of Ultimate Frisbee) we have lost... which is not so hot, but it is life. Hopefully this tradition comes to an end this summer because I hate losing.

*I am a complete sinner in need of a complete Savior*

Dell

17 comments:

amazed said...

I'm sore too. My friends and I played bball on sunday and volleyball last night.

Delian said...

hahaha... I had volleyball last night as well... so yeah, totally know where you're coming from!!!

damaris said...

sounds like fun dell!
makes me miss football. no time. (i'm not sure my physical therapist would be happy with me if i did have time.)

the singles played volleyball after church. it was really funny. i kept connecting mroe with the sand than the ball...
but they voted me team captain under the condition that i serve all the time. (and cause they thought it funny that the shortest was the captain...)

amazed said...

You're physical therapist wouldn't let you play football but he let you play volleyball?

Delian said...

yeah... that sounds a little weird... hmmmm... unless, your physical therepist doesn't know you were playing volleyball!!! ;).

I don't like being captain for any sports (cause then I feel bad for the people I don't pick or get picked last.

dami said...

she doesn't know i played volleyball. but volleyball isn't a "contact sport". now, i know it is when i play, but not as bad as football. and it's not considered one so i can get away with it.

i find ways of justifying it...

Delian said...

hahaha... well said!!

Brittany said...

Tsk, tsk:-)

Delian said...

what?? lol.

Brittany said...

I'm chiding Damaris:=)

Delian said...

oh... i thought that you were chiding me, lol. ;)

Brittany said...

No! I wasn't talking to you. Sorry!

Delian said...

haha... that's okay ;), just so many people 'rebuke' me, so it's nothing new ;)

Brittany said...

Aww, poor you.

chided dams said...

thanks britt. i needed another mom.








*sarasm* ;)

Delian said...

we knew it was sarcasm before we actually saw that you wrote *sarcasm* lol.

Delian said...

cool